True


Pritožbe in vračila

Priročnik


iTrade Online d.o.o. prodaja novih izdelkov, za katere zakon o potrošniku.

Oglaševalski rok za vse izdelke je 24 mesecev, razen če ni drugače navedeno v opisu izdelka.


Skladno s 14. členom Uredbe (EU) št. 524/2013 z dne 21.05.2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov evropska komisija omogoča spletno reševanje potrošniških sporov na platformi, ki je dosegljiva na povezavi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


 

Pravice potrošnikov

Potrošnik ima pravico kupiti izdelek, predložiti spletno zahtevo za pritožbe na naslednji povezavi v 24 mesecih od izdelka. SPLETNA ZAHTEVA   .

Potrošnik je dolžan zagotoviti podatke s pritožbo: številko naročila, kot tudi opis pomanjkanja.

Po uveljavljeni pritožbi - potrošniški potrošnik je upravičen do: \ t

  • Zamenjava kupljenega izdelka za nov izdelek, tj. Izdelek ustrezne blagovne znamke (model, tip), ali

  • Odpravljanje težav na izdelku na prodajalčevem strošku ali

  • Vrnitev zneska, plačanega za ta izdelek v višini maloprodajne cene tega proizvoda na dan donosa, v 6 mesecih od nakupa.

Povratni naslov: 

Kelmar d.o.o.

Gregorčičeva ulica 26

5270 Ajdovscina

tel  018282799


Najprej preberite navodila za postopek, če želite iz kakršnega koli razloga vložiti pritožbo glede izdelka ali storitve:  

 
Kupljeni izdelek ne ustreza vašim pričakovanjem

Kupljene izdelke lahko vrnete v 15 dneh. Izdelek, ki ga vračate, mora biti zapakiran v originalni embalaži in brez sledi uporabe ali poškodb.

Pridržujemo si pravico do zavrnitve vračila kupnine ali zmanjšanja povrnjenega zneska, če:

  • je izdelek rabljen in ga ni mogoče prodati kot novega,

  • manjka ali je poškodovana originalna embalaža oz

  • manjkajo podporni deli.

Stroške vračila neoporečnih izdelkov nosi kupec.

SPLETNA ZAHTEVAObrazec za odstop od pogodbe -

 

Lorem ipsum dolor sit amet, eam et reque justo quidam, te est audire persius. Duis meis quas vim ex, ius no oblique phaedrum pertinacia. Ornatus referrentur nec cu, dicam dolore vivendum ne mea. Usu bonorum inermis efficiantur

Lorem ipsum dolor sit amet, eam et reque justo quidam, te est audire persius. Duis meis quas vim ex, ius no oblique phaedrum pertinacia. Ornatus referrentur nec cu, dicam dolore vivendum ne mea. Usu bonorum inermis efficiantur

Dobili ste napačen ali nepopoln izdelek.

Trudimo se, da pošiljke dostavimo natančno in v najkrajšem možnem času. Napake pa so možne - opravičujemo se, če ste od nas prejeli napačen izdelek ali nepopolno pošiljko.

Pošljite pritožbo in nam priložite:

  • številka naročila ali dobavnice, ki ste jo prejeli po e-pošti, je navedena tudi v nalepki na paketu.

  • fotografije iz prejete pošiljke - izdelkov, embalaže in nalepke.

SPLETNA ZAHTEVA

Naročili ste napačen izdelek - želite ga zamenjati

Če se pri naročilu zmotite, lahko izdelek zamenjate v 15 dneh od datuma naročila. Izdelek, ki ga vračate, mora biti zapakiran v originalni embalaži in brez sledi uporabe ali poškodb.

Po preverjanju izdelkov, ki smo jih prejeli od vas, boste od nas prejeli dobropis.

Nato morate ustvariti novo naročilo in vpisati številko dobropisa, znesek naročila bomo zmanjšali.

Če je znesek novega naročila manjši - izdali bomo bon v višini razlike.

Stroške vračila izpravnih izdelkov nosi kupec.


SPLETNA ZAHTEVA

Izdelek ni pravilen

Če ste prejeli izdelek, ki ni pravilen - navedite podatke:

  • številka naročila ali dobavnica

  • kratek opis problema

Glede na vrsto izdelka lahko zahtevamo dodatne informacije ali pošljemo dodatna navodila za preverjanje, aktiviranje itd.

Izdelka ne pošiljajte, preden od nas ne pridobite soglasja.


SPLETNA ZAHTEVA

Pritožba na izdelek med pritožbenim obdobjem

Če imate pritožbo glede pravilnosti izdelka v času reklamacije, nam sporočite naslednje podatke:

  • številka naročila ali računa

  • kratek opis problema

Glede na vrsto izdelka lahko zahtevamo dodatne informacije ali pošljemo dodatna navodila za preverjanje, aktiviranje itd.

Izdelka ne pošiljajte, preden od nas ne pridobite soglasja


SPLETNA ZAHTEVA

Zamuda pri dostavi

Po pošiljanju pošiljke boste prejeli dobavnico z navedbo kurirske službe in številko pošiljke.

Kurirske službe delujejo po svojem načrtu in po prevzemu pošiljke ne moremo vplivati ​​na hitrost dostave.

Glede dostave pošiljke se najprej obrnite na kurirsko službo.

Če od kurirske službe ne morete dobiti informacij, prosimo, oddajte zahtevo s potrebnimi podatki:

  • številka dobavnice

  • podatki, ki ste jih prejeli od kurirske službe (izgubljena ali neznana pošiljka itd.)

Informacije bomo preverili in vas obvestili. Če se pošiljka izgubi, bomo v najkrajšem možnem času poslali novo.

SPLETNA ZAHTEVA

* V primeru vračila blaga in vračila sredstev stranki, ki je predhodno plačala eno od plačilnih kartic, delno ali v celoti, ne glede na razlog za vračilo, iTrade Online d.o.o. je dolžan vračilo kupnine opraviti izključno preko plačilnih sredstev VISA, EC/MC in Maestro, kar pomeni, da bo banka na zahtevo prodajalca izvršila vračilo na račun imetnika kartice.

Drugo

Težava ni določena, druge zahteve

To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.