True

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

1. iTrade.si -  naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu iTrde.si  so na spletni strani iTrade.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. iTrade.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih iTrade.si nima na zalogi v lastnem skladišču in je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do iTrade.si. Prek elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči iTrade.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj prodajalcu ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko iTrade.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.

2. Naročilo je odpremljeno

iTrade.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje  in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. iTrade.si v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na iTrade.si SMS sporočilo, ne bomo prejeli, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obrnejo preko navedenih kontaktov (e-mail in telefon).

      • V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči ___________ ali po e-mailu na naslov info@itrade.si.
      •  Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
      • V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem),
      •  pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
      •  
      •   

      KOMERCIALNI POGOJI

      Cene

      Cena: je redna cena po kateri se artikel prodaja;
      • znižana cena: je znižana redna cena po kateri se prodaja artikel za določen ali nedoločen čas;
      • stara cena: je cena po kateri se je artikel prodajal pred znižanjem.Označevanje znižanih artiklov:
      • V razprodaji: so označeni izdelki, ki so trenutno v razprodaji, ki je časovno omejena;
      • v akciji: so označeni izdelki, ki so trenutno v akciji, ki je časovno omejena;
      • zadnji kosi: so artikli, ki imajo znižano ceno za nedoločen čas, oziroma do razprodaje zalog.Vse cene vključujejo DDV. Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila, razen v primeru napake pri ceni. Kljub nenehnemu preverjanju pravilnosti objavljenih podatkov, se namreč lahko zgodi, da je objavljena cena ali zaloga napačna. O morebitni napaki bomo kupca nemudoma obvestili (po elektronski pošti ali telefonsko) in poiskušali najti rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

      NAROČILO

      Kupoprodajna pogodba med iTrade.si  in kupcem je v spletni trgovini iTrade.si sklenjena v trenutku, ko iTrade.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za iTrade.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

      Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku iTrade.si.

      NAČINI PLAČILA

      iTrade.si omogoča naslednje načine plačila:

      z gotovino ob prevzemuz nakazilom na račun Motricum mundi d.o.o.
      po ponudbi/predračunu
      s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)

      IZDAJA RAČUNA

      Po dostavi naročenih artiklov se kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca.Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

      NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

      Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. 

      Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

      Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja iTrade.si, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev

      ODSTOP OD POGODBE/NAKUPA

      Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najkasneje v štirinajstih dneh od prevzema blaga na naslov info@itrade.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop (14 dni), se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe/nakupa. V primeru, ko kupec odstopi od pogodbe/nakupa s sporočilom na info@itrade.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v 30 dneh po sporočilu. iTrade.si bo znesek prejetega plačila za vrnjeno blago nakazal kupcu na njegov bančni račun v treh dneh po prejemu  vrnjenega blaga. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in po možnosti v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno ali izgubljeno, ne da bi bil za to kriv kupec. Stroške vračila blaga plača kupec.GARANCIJAArtikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja __.Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira iTrade.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

      STVARNA NAPAKA

      Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako aliblago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.Kdaj je napaka stvarna? Kadar:artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znanaartikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisaneje prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.Kako se preverja primernost artikla?Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.Kako se stvarno napako uveljavi?Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja __.Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
      PODATKI O STRANE

      Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev spletne trgovine. Kljub nenehni skrbi za ažurnost in pravilnost objavljenih gradiv, so vsebinske napake spletne strani možne, in zanje ne prevzemamo odgovornosti.Trudimo se zagotoviti kar najboljše fotografije prodajanih artiklov, a je kljub temu potrebno fotografije smatrati kot simbolične.
      AVTORSKE PRAVICE

      Objavljene vsebine so ali v lasti podjetja Motricum mundi d.o.o., ali pa ima podjetje za objavo soglasje avtorja. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja  Motricum mundi d.o.o. je prepovedano.

      To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.